Gemakkelijke Manieren om beter te eten

Hoe kan ik

Gezonder eten & me beter voelen


Door gezonder te eten, voed je je lichaam en geest, geef je je energiepeil een boost en zorg je ervoor dat je gezond blijft.
Met XL-S MEDICAL, kunnen jouw kleine inspanningen een groot verschil maken.
Je KUNT meer gewicht verliezen dan met alleen maar diëten.

Evenwichtige voedingsgewoonten zijn heel belangrijk voor je algemene welzijn. JE KUNT HET

do's-and-don'ts


Doen - Vis en Vlees

Ga voor vis of wit vlees in plaats van bewerkt of rood vlees, waar meer vet in zit.


Doen - Eet dagelijks vijf porties groenten en fruit

Kies voor voldoende variatie in de groenten of fruit die je uitkiest.


Doen - Kies voor volkoren alternatieven
(bruin brood, ...)

Die bevatten meer vezels waardoor je langer een verzadigd gevoel hebt.


Doen - Veggiedag

Eet een dag
per week vegetarisch.


Doen - Drink de hele
dag door water

Voldoende water drinken is heel belangrijk.


Niet doen - Dorst lijden

Drink bij voorkeur water, maar infusies, suikervrije ijsthee, ... passen ook in het plaatje.


Niet doen - Te veel zout gebruiken
bij het koken

Kies liever verse kruiden om mee te koken, en vermijd dat ze te veel water opnemen.


Niet doen - Dingen eten waardoor je je minder goed gaat voelen

Dit zou onder meer het geval kunnen zijn bij suiker, cafeïne en alcohol.


Niet doen - Je ontbijt overslaan

Start de dag goed. Het ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag! Ga dus met een gerust hart voor een gevarieerd ontbijt


Niet doen - Te veel eten na 17.00u

Vermijd om te laat te eten. Probeer ook om te vermijden om na je avondmaal, voor je tv of je computer, nog iets te eten


MET XL-S MEDICAL

Vind de beste manier om weer jezelf te zijn


Met XL-S MEDICAL , jouw kleine inspanningen kunnen een groot verschil maken.
Je KUNT meer gewicht verliezen dan met alleen maar diëten.

XL-S MEDICAL is een klinisch bewezen oplossing voor effectief & gezond gewichtsverlies.

Deel dit artikel:
Facebook Twitter